پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215599
برند‌هاي معروف مشروبات الکلي در سوپرمارکت‌هاي ايران
تاریخ انتشار : 1395/05/03 18:42:09
نمایش : 870
باوجود اينکه هنوز گشايش بانکي مناسبي براي فعالان اقتصادي حاصل نشده، همان‌طور که پيش‌بيني مي‌شد بازار کشور پس از اجراي برجام بازار کالاهاي مصرفي خارجي شده و بيش از محصولات ايراني، برندهاي معروف توليد مشروبات الکلي در يخچال مغازه‌ها جا خوش کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يکي از اثرات منفي که بعد از اجراي برجام براي کشور قابل پيش‌بيني بود و به طور مرتب توسط مسئولان و دلسوزان نظام به دولت تذکر داده مي‌شود ورود هجوم گونه کالاهاي مصرفي خارجي به کشور است.

در شرايطي که هنوز در شرايط پس از اجراي برجام امکان تبادلات بانکي براي بازرگانان و فعالين اقتصادي فراهم نشده است، شاهد ورود گسترده کالاهاي مصرفي خارجي در بازار هستيم که در سال‌هاي گذشته اثري از آنها وجود نداشت يا سهم اندکي از بازار را در اختيار داشت.

بنابراين گزارش، در تابستان امسال به يک‌باره شاهد هجوم گسترده برندهاي مختلف خارجي از آبميوه گرفته تا انواع ماالشعير خارجي بدون الکل هستيم که به کشور وارد مي‌شود و در يخچال سوپرمارکت ها قرار مي‌گيرد و در ميان محصولات داخلي به قيمت‌هاي بالايي فروخته مي‌شود.

اما اخيراً مشاهده‌ شده برخي از برندهاي معروف توليدکننده مشروبات الکلي و آبجوسازي از جمله EFES نيز مشروبات بدون الکل خود را به شکل گسترده به بازار ايران آورده‌اند.


منبع:تسنيم
 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html